Odpowiedzi

2009-12-22T12:33:25+01:00
W Photoscapie bardzo łatwo zrobić czarne tło i to jest wogóle łatwy program do obsługiwania. Wpisz w google Photoscape i można go za darmo sciągnąć i sobie zrobisz ;)

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;]
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T13:19:28+01:00
Czarne tło zrobisz w praktycznie każdym rozbudowanym programie graficznym. A tutaj tutorial http://www.gobart.pl/tutoriale/fotomontaz-podmiana-tla.php co prawda nie czarne, ale zamiast tego co proponują dasz czarne.
1 3 1
2009-12-22T14:58:23+01:00
Poprostu jak robisz zdjęcia na telefonie to ustawiasz efekt czarny,a jeśli ściągnięte wchodzisz w PAINT dajesz EDYTUJ potem WKLEJ Z... i wybierasz zdęcie i przerabiasz.
1 1 1