Jak można zrobić fajne napisy karaoke lub migające tło, w programie windows movie maker ?!
Jeśli w tym programie się nie da, to w jakim ?
Proszę o instrukcję jak to zrobić :)
Szybkoo !
Oto przykład napisów : http://www.youtube.com/watch?v=-LuPs184aUw

Lub migające tło : http://www.youtube.com/watch?v=PsscxdWAB3I

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T12:38:12+01:00
Możesz sobie zrobić w glitery.pl



^^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T12:38:22+01:00
Polecam flasha do tego - na jedna warstwe dajesz sciezke muzyczna, na drugiej teledysk a na trzeciej slowa
tutaj kawalek isntrukcji:
http://webinside.pl/podkategoria-9-3-flash-i-actionscript.html
2009-12-22T13:27:55+01:00
Http://www.microsoft.com/windowsxp/using/moviemaker/default.mspx tutorial od MS. Mam nadzieję, że sobie poradzisz.