Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T13:30:23+01:00
Jajko
Przecież kiedy samiec zapłodnił samicę to pierwsza robi się skorupka do jajka a potem dopiero kura.Jeżeli mama tej kury urodzi to będzie jajko,a dopiero gdy się wylęgnie będzie kura.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T13:32:52+01:00
Na początku była kura, bo coś musiało znieść jajko i je zapłodnić. Tak mi się wydaje i mam nadzieję, że dobrze.
2 3 2