Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T13:46:26+01:00
Czy widzisz ich pędzących?
Nienawidzących myśleć, jak długo to było
Tracących czas na szukanie błędów
Głos pyta, oddaj strzał

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Mocno z (nie wiem, co to jest misread) słowa
Czyszcząc rzeczy, które słyszysz

Udawajmy, że wszystko jest proste
Udawajmy, że wszystko jest w porządku
Udawajmy że wszystko jest proste, lepsze, lepsze
Udawajmy, że wszystko jest w porządku, lepiej, lepiej

Złamane nadzieje nie wystarczają
Narysuj linię rzeczy, które mamy
Nienawidzę mówić, że byłeś dobry
Mój wzrok potyka się o wiele dróg

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Chodzę w kółko, trzymam oddech
Zmieszana w tym bałaganie

Czy słuchasz?
Czy widzisz kim oni teraz są?
2009-12-22T17:36:59+01:00
Czy widzisz ich pędzących?
Nienawidzących myśleć, jak długo to było
Tracących czas na szukanie błędów
Głos pyta, oddaj strzał

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Mocno z (nie wiem, co to jest misread) słowa
Czyszcząc rzeczy, które słyszysz

Udawajmy, że wszystko jest proste
Udawajmy, że wszystko jest w porządku
Udawajmy że wszystko jest proste, lepsze, lepsze
Udawajmy, że wszystko jest w porządku, lepiej, lepiej

Złamane nadzieje nie wystarczają
Narysuj linię rzeczy, które mamy
Nienawidzę mówić, że byłeś dobry
Mój wzrok potyka się o wiele dróg

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Chodzę w kółko, trzymam oddech
Zmieszana w tym bałaganie

Czy słuchasz?
Czy widzisz kim oni teraz są?
2009-12-22T17:45:29+01:00
Czy widzisz ich pędzących?
Nienawidzących myśleć, jak długo to było
Tracących czas na szukanie błędów
Głos pyta, oddaj strzał

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Mocno z (nie wiem, co to jest misread) słowa
Czyszcząc rzeczy, które słyszysz

Udawajmy, że wszystko jest proste
Udawajmy, że wszystko jest w porządku
Udawajmy że wszystko jest proste, lepsze, lepsze
Udawajmy, że wszystko jest w porządku, lepiej, lepiej

Złamane nadzieje nie wystarczają
Narysuj linię rzeczy, które mamy
Nienawidzę mówić, że byłeś dobry
Mój wzrok potyka się o wiele dróg

Nie chcę, żebyś myślał, że robię to dla Ciebie

Chodzę w kółko, trzymam oddech
Zmieszana w tym bałaganie

Czy słuchasz?
Czy widzisz kim oni teraz są?