Odpowiedzi

2009-12-22T13:52:45+01:00
A) y = 3x - 6
b) 2x = -4
c) x = -4-y
d){×+γ=1 / (razy) -y
{-2×+y = 1
-x = 2
x = - 2
e) {2x+y≤3 / (razy) - y
{-x+y≥(-3)

x = 0
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T19:44:10+01:00
A) 3x-y>6
-y>6-3x /*(-1)
y=-6+3x

b)2x+4≤0
2x ≤- 4 /:2
x ≤ -2
c) x+y≥(-4)
x≥ -4-y

d){×+γ=1 /*2
{-2×+y1

2x+2y=2
-2x+y=1

3y=3 /:3
y=1

-2x+y=1
y=1

-2x+1=1
y=1

-2x=1-1
y=1

-2x=0 /:(-2)
y=1

x=2
y=1