Mam problem natury pozaszkolnej :):)
Mianowicie: mam program avast antywirusowy, i chciałabym zobaczyć ile dni mi zostało do wygaśnięcia..hm..licencji(?) chyba tak to się nazywa:) w każdym razie jeśli zostanie mi 1 dzień to musze go zaktualizować itp ..:)

2

Odpowiedzi

2009-12-22T14:05:04+01:00
To 10 dni przed wygaśnięciem wyświetli ci się ikonka po prawej str na dole ekranu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T14:10:27+01:00
Hey ;*
Ja też mam ten program. Chodź co prawda nie jestem ekspertem, to ja robię tak, że jeśli pokazuje mi się czerwone tło(a powinno być niebieskie) to wtedy odinstalowywuje program i ściągam go od nowa ;D
I jeszcze jedna rada jeśli masz podręcznik "Informatyka Europejczyka" to tam jest płyta (ale oczywiście w tym nowszym wydaniu). Na tej płycie znajdziesz właśnie ten program.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.