Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T14:26:11+01:00
Ciepło - zimno
Biedny - bogaty
Dobre - złe
Smutna - wesoła

chłopcy - rzeczownik, mianownik, 3. os. l. mnoga, rodzaj męskoosobowy
bogatego - przymiotnik, rodzaj męski, 3 os. l. pojedyncza, dopełniacz
płonęły - czasownik, l. mnoga, rodzaj niemęskoosobowy
1 5 1
2009-12-22T14:27:34+01:00
1.
Antonimy są to wyrazy przeciwne czyli np. jak coś jest dobre to antonim będzie coś złe itd.

ciepło- zimno
biedny- bogaty
dobre- złe
smutna- wesoła

2.
chłopcy- rzeczownik, rodzaj męskoosobowy, liczba mnoga, przypadek - Mianownik
bogatego- przymiotnik, rodzaj męski, liczba pojedyncza, przypadek- Dopełniacz
płonęły- czasownik, rodzaj niemęskoosobowy, liczba mnoga, przypadek- Brak
1 5 1