Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T14:47:31+01:00
Wszystkie widłaki w Polsce są pod całkowitą ochrona, ponieważ jest ich bardzo mało z powodu długiego rozmnażania i wyrywania je kiedyś przez ludzi aby palić je w piecu ponieważ to było tańsze od węgla.

Notatka z lekcjii
73 3 73
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
A ty co najlepszy z pisowni, że wszystkich poprawiasz ?!?!?!
2009-12-22T14:50:12+01:00
Widłaki są chronione w Polsce dlatego ze dawniej uzywane byly w przemysle farmaceutycznym i grozi im wyginiencie.A ich czas rosniecia wynosi okolo 20 lat.
43 3 43