Odpowiedzi

2009-12-22T14:50:50+01:00
Nie jest powiedziane że na szczycie góry . Tylko na górze jako "całości". Góra mogła być bardzo wysoka.

Proszę o 5 gwiazdek i "naj" jeśli zgadłem:))
2009-12-22T14:52:47+01:00
Albo nie zjechał całkiem na dół, albo... poprostu "podjechał" na inną górkę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Sofi
  • Początkujący
2009-12-22T15:33:59+01:00
Kowboj jadąc na klaczy ciągle zjeżdżał z góry ponieważ zawsze istnieje jakaś jeszcze niższa górka od tej na której jest, jak i Ziemia , ma warstwy a więc był cały czas na górze...

Lub chodzi o to że był cały czas na klaczy, czyli na górze!