Odpowiedz na pytania???
a)Co to za ulica , pod którą płynęła Tamiza?
b)Na parterze tego budynku trzeba było stać , na balkonie siedziało sie na krzesle.
c)Nie był złodziejem ani widzem wrogiej armii , a pozbawił Londyn 13 tysięcy domów.
d)Ze szczytu tego miejsca ludzie wyglądali jak mrówki : wewnątrz to roili się jak pszczoły , to siedzieli jak strusie. PROSZE O POMOC DAM NAJLEPSZĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JEŻELI BĘDZIE DOBRA!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:03:53+01:00
A) Most Londyński
b) teatr
c)pożar
d)Katedra św. Pawła




miałam to ostatnio na historii
14 4 14
2009-12-22T15:31:52+01:00
1.Most Londyńsk
2.teatr
3.pożar
4.Katedra św. Pawła
11 4 11