Odpowiedzi

2009-12-22T15:52:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Współrzędne:lub,oraz,i,ale,albo, zatem, więc,
Podrzędne:dlatego, ponieważ, chociaż, że, gdyż,bowiem,aby,jeśli, żeby.
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:57:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Podrzędnie:
-dlatego
-ponieważ
-że
-żeby
-aby
-chociaż
-gdyż
-jeśli
-bowiem

współrzędnie:
-lub
-i
-a
-ale
-albo
-więc
-ani
-zatem
-oraz
72 4 72