Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:37:12+01:00
Z powodu licznych wojen prowadzonych przez Rzeczpospolitą komfort życia zmniejszył w porównaniu do Złotego Wieku.Jednak wtedy Polska była największa terytorialnie w swoich dziejach.
6 3 6
2009-12-22T15:43:45+01:00
Polska po wojnach w XVII była bardzo zniszczona zarówno gospodarka jak i kultura mimo to jej terytorium było największe w całej jej historia wynosiło ok 990 tysięcy km3 . Dlatego przyjmuje się że ten okres to wiek srebrny.

Kotko i na temat i nie kopiowane:-)
7 3 7