Witam mam takie zadanie : Z - żaba zielona B - żaba brązowa 0 - kamień, i tak
Z Z Z 0 B B B - po lewej są trzy zaby i po prawej trzy zaby brązowe. Trzeba zeby żaby brązowe przemiejściły sie na stronę lewą a zielone na prawą. żaba może skakać tylko nad jedną żabą nie może przeskoczyć kilka. ODpowiedzi zapisujcie w tej formie : np. 1. Z Z 0 Z B B B 2. Z 0 Z Z B B B ... wielkie dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:36:10+01:00
1. ZZBOBBZ
2. ZBBOBZZ
3. BBBOZZZ
Wydaje mi się, że powinno być dobrze:))

  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T15:36:53+01:00
ZZZ0BBB
ZZ0ZBBB
ZZ0BZBB
ZBZ0ZBB
BZZ0ZBB
BZ0ZZBB
BZ0ZBZB
B0ZZBZB
BOZZBBZ
BOZBZBZ
BOBZZBZ
BOBZBZZ
BB0ZBZZ
BB0BZZZ
BBB0ZZZ


:pp
1 5 1
2009-12-22T15:47:31+01:00
1. ZZBOBBZ
2. ZBBOBZZ
3. BBBOZZZ
4.ZBZOBBZ
5.BBZOZZB
Ale jak jest źle to mnie nie spamuj :)