Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T16:02:56+01:00
1. Grecja - Hellada
2. miasto-państwo - polis
3. grecki plac ( rynek) - agora (forum)
4. rządy ludu - zgromadzenie ludowe

;P ;D ;)
17 3 17
2009-12-22T16:04:08+01:00
1.Grecja-Hellada
2.miasto-państwo - polis
3.agora - rynek grecki
4.rządy ludu - demokracja (demos kratos. po grecku)
Pomogłem? Daj naj.
23 4 23
2009-12-22T16:07:05+01:00
1.Grecja - Leży w północnej części półwyspu Bałkańskiego. Oblewają ją wody mórz: Egejskie, Jońskie i Kreteńskie. <Możliwe, że Śródziemne>
2.Miasto-Państwo - Inaczej Polis. W starożytnej Grecji rządzone przez obywateli.
3.Grecki Plac(Rynek) - Agora.
4.Rządy ludu- Demokracja. Ustrój polis, w którym dostęp do urzędów mają wszyscy obywatele niezaleznie od urodzenia i majątku (Władza ludu)


Wesołych Świąt.
Mam nadzieję, ze pomogłam.
8 3 8