Na której stacji naukowcy nie obserwują zjawiska dnia i nocy polarnej?
Na której stacji zjawisko dnia i nocy polarnej jest obserwowane najdłużej ?
Na której stacji odnotowano najniższą temperaturę powietrza na Ziemi?
Podaj wartość tej temperatury.
Jak długo trwa noc polarna na stacji amerykańskiej ?
Podaj datę rozpoczęcia i zakończenia tego zjawiska.

3

Odpowiedzi

2009-12-22T16:25:10+01:00
Zadania:
1.)Comandante Ferraz
2.)Amundsen-Scott South Pole Station
3.)Na stacji Wostok, wynosiła ona -89,6 C
4.)21.03 - 23.09
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T16:24:02+01:00
1) Na przykład na polskiej (Arctowskiego).
2) Na amerykańskiej (Amundsena-Scotta).
3) Wostok
4) -89,6°C
5) Pół roku (od 21 III do 23 IX)
58 4 58
2009-12-22T21:05:01+01:00
1. Na stacji Henryka Arctowskiego .
2. Na stacji Amundsena-Scotta .
3. Wostok (-90 st. C, a dokładniej -89,6 stopni C ) .
4. Pół roku ( 21.03 - 23.09 ) .
23 3 23