Odpowiedzi

2009-09-15T15:10:17+02:00
Możesz skleić ze soba kilka kartek,np formatu a4 i zwinąć je w rulon inp zawiązać jakąs ładna wstążką.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T16:05:43+02:00
Możesz ją zrobić n.p. na dowcipnie - na papierze toaletowym i na każdym "listku" dajesz wydarzenie, ale to tylko, jesli nauczyciel ma poczucie humoru. Oprócz tego będize to trochę syzyfowa praca :P

Drugi pomysł jaki mi się nasuwa - zrobić to w formie taśmy filmowej i w każdej klatce rysujesz/drukujesz ilustrację i wpisujesz tytuł i datę wydarzenia. Całość zawijasz na dwie dosyć grube szpulki (n.p. po ręcznikach papierowych) i jak zawiniesz do końca to związujesz je czymś elastycznym i możesz przewijać - tak jak ściąga na ołówkach

Myślę, że mozesz też zrobić to w formie linijki, ale zamiast centymetrów dawać daty

Albo też jak harmonijkę, którą się przekłada :P