Odpowiedzi

2009-12-22T16:43:47+01:00
Jest tam zimno, ciągle duże temperatury poniżej zera, dochodzi tam mniej ciepła i promieni słonecznych niż do innych punktów na Ziemi, jest bardziej oddalone od słońca i promienie padają pod dużym kontem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T16:44:23+01:00


W okolicach biegunów występują największe obszary stałej pokrywy lodowej na Ziemi,dlatego że bieguny są najsłabiej oświetlone przez Słońce i występują tam dnie i noce polarne.

;)
4 3 4