Odpowiedzi

2009-12-22T16:51:16+01:00
840 zł - dochód dziadka
680 - dochód babci
840+680 = 1520 zł
1520:2= 760
odp. średni miesięczny dochód na osobę wynosi 760 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T16:51:36+01:00
Dziadek - 840 zł
babcia - 680zł
średni dochód:
680zł + 840 zł = 1520zł
1520zł : 2 = 760zł
odp. Średni dochód to 760zł.
2009-12-22T16:59:48+01:00
840zł + 680zł = 1520zł
1520zł : 2 = 760zł
Odp: Średni dochód miesięczny wynosi 760zł.