Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T17:07:57+01:00
Ja sądzę że lato.
Krajobrazy są piękniejsze latem niż zimą.
Dane statystyczne mówią iż więcej turystów zwiedza jakieś obiekty turystyczne miasta itd. latem niż inna porą roku.
Wpływa na to zapewne wiele czynników takich jak np:
*promienie słońca, a wiec jest ciepło latem
*dłuższy jest dzień
Jednak na pewno znajdą się takie osoby,które się ze mną nie zgodzą,to za leży od upodobań danej osoby.

;)
4 4 4
2009-12-22T17:10:02+01:00
Latem, gdyż zimą jest noc polarna, a wiosną i jesienią jest bardzo zimno.

Powodzenie i WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
3 1 3
2009-12-22T22:35:30+01:00
Wybrałbym lato. Panują tam wtedy wyższe temperatury. Występuje tam klimat subpolarny. Jest on jednak łagodniejszy ponieważ w wodach w okolicach Murmańska płynie ciepły prąd morski (Golfstrom).
1 5 1