Odpowiedzi

2009-09-15T15:13:03+02:00
2009-09-15T16:00:28+02:00
A)(x-1)(x+3)= 2x + 3x - 1x - 3= 4x - 3
b)(2a+3)(4-3a) = 8a - 6a + 12 -9a = -11a + 12
c)z(y+7)(2y-1) = z (3y -y + 14y -7) = 3yz -zy +14yz -7z
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T16:03:08+02:00
A)(x-1)(x+3) = x²+3x-x -3 = x² + 2x - 3
b)(2a+3)(4-3a) = 8a+6a+12-9a = 14a-9a +12 = 5a+12
c)z(y+7)(2y-1) = z(2y²-y+14y-7)= 2y²z-yz+14yz-7z=2y²z + 13yz-7z