Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:02:44+01:00
Organizacja (gr. - uporządkowanie) to celowa grupa społeczna, która funkcjonuje według pewnych reguł i zasad, współpracująca ze sobą - by osiągnąć określony cel. Istotą organizacji jest świadomość zasad, reguł, misji, celów oraz synergia (dopasowanie, wspomaganie działań innych).

Według Kotarbińskiego organizacja to takie współdziałanie części, które przyczynia się do powodzenia całości.
2009-12-22T17:07:42+01:00
Organizacja-jest to celowa grupa społeczna, która funkcjonuje według pewnych reguł i zasad, współpracująca ze sobą.
aspekty organizacji
władza
informacja
kooperacja

Cechy organizacj:
istnieją nieformalni liderzy
poodział czynności według określonych pionów
hierarchia
informacja umożliwia kooperację


Mam nadzieję że właśnie tego szukasz i to jest dobre jak nawet nie to napisz co jest żle