Odpowiedzi

  • Rafe
  • Rozwiązujący
2009-12-22T17:16:38+01:00
17 jest liczbą pierwszą, więc 1 i 17. Dzielniki liczby 52 to 1,2,4,13,26 i 52. Zatem liczba 17*52 ma 8 dzielników.
2009-12-22T17:16:46+01:00
17×52
te dzielniki to: 17, 52, 2, 26, 13, 4, 1 oraz 884
jest ich 8.
to są po prostu dzielniki 17 i 52 oraz iloczynu tych liczb ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:33:28+01:00
17x52=884
884 dzieli się na: 1,2, 4, 13, 17, 26, 34, 52, 68, 221, 442, 884.
Dzielników jest 12.
Pozdrawiam !