Odpowiedzi

2009-12-22T17:13:40+01:00
Ponieważ hiszpanie zdobyli te tereny w przeszłości, kiedy odkrywano tereny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T18:51:14+01:00
Po odkryciu przez Krzysztofa Kolumba Ameryki (wtedy jeszcze myślał że odkrył nie Amerykę, a Indie) do Ameryk zaczęła przybywać ludność z Płw. Iberyjskiego( m.in. konkwistadorzy).
Zaczęły się masowe migracje. Ludzie z Płw. Iberyjskiego to HISZPANIE i Portugalczycy.
A Hiszpanie raczej nie zamierzali mówić w językach okolicznych plemion, więc mówili po hiszpańsku, a tak nam zostało do dziś...
2009-12-22T22:24:32+01:00
Ma to związek z Hiszpanami, którzy przybyli na te tereny i założyli tam kolonie.