Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:14:41+01:00
Ludzie migrują ze wsi do miast w poszukiwaniu pracy i lepszego życia. Czasem wprowadzają się też do rodziny lub aby studiować. Wydaje im się, że w mieście żyje się lepiej.
2009-12-22T17:16:19+01:00
2009-12-22T17:19:52+01:00
Ponieważ młodzi ludzie nie mają perspektyw na wsi. Żyjemy w takich czasach co rządzą komputery, laptopy, roboty kuchenne itp. i w ten sposób stajemy się coraz bardziej leniwi. a co dopiero wstawać rano o piątej i doić krowy. Młodzi ludzie idą za techniką komputerów i w ten sposób uciekają ze wsi.