Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:43:44+01:00
Chciałabym pojechać do Azji, do Japonii lub Tajlandii. Panuje tam egzotyczna atmosfera, jest też ciepło i wilgotno. Marzę o wykąpaniu się w trzydziestostopniowym morzu i długim leżeniu na plaży. Wieczorami siedziałabym w domku letniskowym patrząc na zachód słońca i słuchając szumu fal. Kiedy znudziłoby mi się leżakowanie, wyruszyłabym do miasta, zwiedzając świątynie Buddy i stare budynki. Kraje, do których chciałabym się udać mają bogatą ofertę turystyczną, więc na pewno bym się nie nudziła.
3 5 3
2009-12-22T17:47:21+01:00
Nie będzie to opowiadanie!:
Najbardziej chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone,ponieważ chciałabym zobaczyć Statuę Wolności czy też tamtejszy pałac prezydencki.W filmach i innych źródłach informacji można zauważyć,iż jest to bardzo bogate państwo więc z tego też względu bardzo chciałabym tam wyjechać.
2 4 2