Odpowiedzi

2009-12-22T17:50:12+01:00
Rodzina jest to grupa ludzi bardzo ze sobą spokrewnionych.Najczęściej wspierających się oraz kochających.Ludzie będący dla siebie uczciwi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:50:50+01:00
Rodzina to najbliższe osoby, z którymi mieszkamy i do których zawsze możemy udać się po radę. Rodzina powinna nas pocieszać i wspierać. Aby pomiędzy domownikami istniały dobre stosunki, wszyscy muszą się nawzajem kochać i szanować. Najbliższe osoby powinny zapewnić nam dobry start w przyszłość.
2009-12-22T18:01:36+01:00
Rodzina - jest podstawową grupa społeczną, składa się z rodziców i ich dzieci, cechuje ich więź formalna, wspólnota materialna, mieszkaniowa oraz określony zespół funkcji.
1 1 1