Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:53:02+01:00
Rzeka Nil leży w Afryce,w państwie które nazywa się Egipt.Jest ona największa na naszej planecie i do tego posiada deltę czyli rozgałęzienie wód w jednym miejscu.Jednym z wielu organizmów nad tą rzeką żyjących są krokodyle czyli bardzo groźne płazy.

PS:pisałam to sama z pamięci więc wiesz...:)myslę ze dobrze
2009-12-22T17:53:48+01:00
Nil- najdłuższa rzeka na Ziemi w środkowej i północno-wschodniej Afryce, przecinająca wszystkie strefy klimatyczne kontynentu. Płynie na obydwu półkulach;
2009-12-22T17:53:04+01:00
Jest to bardzo długa rzeka najdłuższa na ziemii porośnięta na obrzerzach trzciną cukrową. Ma wielką deltę i zaczyna się u jeziora Wiktorii a wpada do morza Śródziemnego.