Odpowiedzi

2009-12-22T17:54:20+01:00
Pozytywne:
- są organizmami pionerskimi
- są źródłem pokarmu
- produkują martwą materię organiczną
Negatywne:
- wydzielają toksyny
- są przyczyną śmiertelnych zatruć ludzi i ryb
- przez nie wody mogą zakwitać
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:59:06+01:00
Pozytywne -
produkują materie organiczą
pokarm dla drobnych roślinożernych zwierząt
wzbogacaja zbiorniki wodne w tlen.

negatywne-
niektóre powodują poważne choroby
substancje toksycze
powoduja korozje na statkach
8 4 8
2009-12-22T17:59:24+01:00
Pozytywne
1.produkuja materie organiczna
2.zapewniaja pokarm dla drobnych roślinożernych zwierząt
3.wzbogacaja zbiorniki wodne w tlen
negatywne
1,sa substancjami toksycznymi
2.powoduja korozje na statkach
3.niektore z nich powoduja powazne choroby
2 3 2