Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T17:57:22+01:00
1)Wysokość n.p.m. położenie na północy czy na południu i obecność morza.
2)Dolnysląsk Opolskie i Śląsk.
2 1 2
2009-12-22T18:01:49+01:00
1) - odległość od morza (klimat o cechach bardziej morskich/kontynentalnych)
- ukształtowanie terenu (np. wzniesienia zatrzymują część mas powietrza)
- wysokość n.p.m.

- kierunki wiatrów
- układy wysokiego/niskiego ciśnienia

2) Dolny Śląsk, okolice Tarnowa
3 3 3
2009-12-22T18:03:01+01:00
1)Wyjaśnij, jakie czynniki wpływają na rozkład temperatury powietrza w Polsce w wybranych porach roku.

Wiatry, zagęszczenie roślinności, wysokość nad poziomem morza, ciśnienie...

2)Wymień obszary Polski, na których występują największe roczne temperatury powietrza.
Np.Dolnysląsk i Opolskie i Śląsk.
1 1 1