Przyjmując, że dłuższy okres wegetacyjny i wyższa suma opadów są korzystne dla rolnictwa, wymień krainy, w których klimatyczne warunki rozwoju rolnictwa są:
-korzystne_______________________________________
-przeciętne_______________________________________
-niekorzystne______________________________________

2

Odpowiedzi

2009-12-22T18:13:12+01:00
Kożystne: Egipt, Francja, Brazylia, Irak, Indie, Holandia.
niekożystne: Sudan, Kanada, częściowo Rosja
przeciętne: Włochy, Grecja.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T18:14:22+01:00
Korzystne:
Nizina Amazonki
Archipelag Malajski
Nowa Gwinea

Przeciętne:
Nizina Niemiecka
Niziny Polskie
Nizina Chińska

Niekorzystne:
Wielka Pustynia Piaszczysta
Wielka Pustynia Wiktorii
Sahara

Kolega wyżej niech kupi słownik ortograficzny i atlas oraz popracuje nad rozumieniem zadań nie miały być państwa tylko krainy geograficzne -.-