Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T18:48:42+01:00
Jedyną liczbą spełniającą równanie (n/2)=(n/7) jest 0, więc prawdopodobnie coś źle zapisałeś.

Jeśli chodziło o symbol Newtona, to trzeba skorzystać z równości (n nad k) = (n nad n-k). Wtedy k = 2, n-k = 7, więc n = 9.
1 1 1
2009-12-22T18:50:04+01:00
Skoro n/2 = n/7 to
n/2 - n/7 = 0
n * (1/2 - 1/7) = 0
n * (7/14 - 2/14) = 0
n * (5/14) = 0 | * (14/5)
n = 0

Zatem, skoro n jest większa od 7, to nie istnieje taka liczba n
1 1 1
2009-12-22T19:05:51+01:00
N/2 = n/7 to
n/2 - n/7 = 0
n * (1/2 - 1/7) = 0
n * (7/14 - 2/14) = 0
n * (5/14) = 0 | * (14/5)
n = 0

n musi być zerem