Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T19:33:37+01:00
Wigilijny nadszedł czas,
całujemy mocno Was
chcemy złożyć Wam życzenia
w Dniu Bożego Narodzenia,
niechaj Gwiazdka Betlejemska,
która świeci Wam o zmroku
doprowadzi Was do szczęścia
w nadchodzącym Nowym Roku!

Na nadchodzące, radosne Święta
i zbliżający się Nowy Rok,
niechaj Chrystusa siła niepojęta,
rozjaśni każdy życia mrok.

Ale nie wiem jakie Cię interesują więc proponuje odwiedzić stronę: http://www.e-zyczenia.pl/
2009-12-22T19:36:44+01:00
Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!

Za oknem ciemno,
cichutko puszyste ścielą się płatki.
Niech serca się z sercem podzielą
jak wigilijnym opłatkiem.

Pada śnieg, suną sanki
jest mikołaj i bałwanki
śnieżki spadają
życzenia zdrowych świąt składają
niech te święta będą wyjątkowe
a życzenia odlotowe


Dużo zdrowia i radości
w twoim domu niech zagości
i prezenty i śnieg biały
by te święta urok miały
samych wzruszeń przy choince
życzę tobie i rodzince
2009-12-22T19:38:52+01:00
W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!