Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T19:35:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T19:34:58+01:00
Załącznik - budowa komputera
1. Monitor
2. Płyta główna
3. Procesor
4. Gniazda kontrolerów dysków twardych (ATA)
5. Kości pamięci operacyjnej (RAM)
6. Karty rozszerzeń
7. Zasilacz
8. Napęd optyczny (CD/DVD)
9. Dysk twardy (HDD)
10. Klawiatura
11. Mysz



2009-12-22T19:36:46+01:00
Komputer składa się z:
płyty głównej
procesora
pamięci operacyjnej RAM
dydku
zasilacza
karty dźwięku
karty graficznej
karty sieciowej
karty telewizyjnej
Jeśli możesz to daj mi NAJ