Odpowiedzi

2009-12-22T19:58:35+01:00
Energia w kWh równa się moc w kW razy czas w godzinach.

Koszt to ilość kWh razy cena za 1kWh.

2009-12-22T20:00:25+01:00
Koszt energi = P [kW] * t[h] * Koszt 1kWh
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:05:06+01:00
Moc podaje się w kilowatach lub jeżeli jest podana w watach to zamienia się na kilowaty, np. 11W=0,011kW.
Czas w jakim urządzenie pracowało podaje się w godzinach lub jeżeli jest podany w innej jednostce, to zamienia się na godziny, następnie mnoży się moc przez czas i przez koszt jednej kilowatogodziny [kWh].