Przepraszam, ze tutaj o to prosze, ale nie usne spokojnie zanim mi nie pomozecie. :) Wiec chicalabym Was prosic o odszyfrowanie bicia gitarowego z tej piosenki. Tutaj widac i wyraznie slychac, ale ciezko mi to odczytac :).

Życzę Wesołych Świąt.
PS. Mam nadzieje ze znajde tutaj gitarzystów :)
http://www.youtube.com/watch?v=dnOPfNTAN-w

2

Odpowiedzi

2009-12-22T20:18:54+01:00
Bicie leci tak (o - uderzenie, . - brak uderzenia):

o.o.o.ooooo.o.oo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:19:56+01:00
Nie zglaszaj mi spamu bo staram sie pomoc ;)
dziewczyna najpradopodobniej ma nutki ze strony www.ultimate-guitar.com wpisujesz u góry tytuł i wyskakują ci propozycje chwytów do tych piosenek tabulatura lub nuty ;)
do wyboru do koloru...
gram na gitarze od 3 lat :D jest zarąąbista :D:D polecam stronkę,fajne rzeczymożna znaleźć a przy chwytach masz oopis jak je chwycić i wgl :) konta nie musisz mieć

jak byś chciała chwyty oczywiście bo bicie to co innego ;)
na niktorych stronach są dziadowskie te akordy wiec wiesz :P
1 5 1