Mam dla was ankietę (Najciekawsze odpowiedzi dostaną pkt.)
Musi mi ktoś odpowiedzieć na te pytanie... Proszę o mądre wypełnienie ankiety.

1. Co najbardziej podoba Ci się w filmach fantastycznych.?
2. Ile czasu spędzasz na oglądanie tego typu filmów.?
3. Co sądzisz o aktorach grających główne role.?
4. Jakie rekwizyty najczęściej używane są w takich filmach.?
5. Dlaczego akurat ten gatunek filmowy lubisz.?
6. Jak często czytasz powieści fantastyczne.?
7. Które książki należą do twoich ulubionych.?
8. Jakie gry komputerowe fantastyczne grasz najlepiej.?
9. Czy kolekcjonujesz takie gry.?
10. Na co poświęcasz najwięcej czasu : na oglądanie filmów, granie w gry czy czytanie książek.?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:27:29+01:00
1. Co najbardziej podoba Ci się w filmach fantastycznych.?
-Efekty specjalne, pomysły na film.
2. Ile czasu spędzasz na oglądanie tego typu filmów?
-Średnio 3 filmy w tygodniu, czyli ok. 8h/tydz.
3. Co sądzisz o aktorach grających główne role?
-Myślę, że gra w takim filmie jest dla nich trudniejsza od roli w np. komedii.
4. Jakie rekwizyty najczęściej używane są w takich filmach.?
-Trudno powiedzieć które najczęściej.
5. Dlaczego akurat ten gatunek filmowy lubisz.?
-Bo ten wydaje mi się najciekawszy i najbardziej interesujący.
6. Jak często czytasz powieści fantastyczne.?
-Do tej pory przeczytałem dwie. Wolę filmy.
7. Które książki należą do twoich ulubionych.?
-Władca pierścieni.
8. Jakie gry komputerowe fantastyczne grasz najlepiej.?
-Nie gram w gry fantastyczne.
9. Czy kolekcjonujesz takie gry.?
-Nie, ale jeszcze wszystko przede mną.
10. Na co poświęcasz najwięcej czasu : na oglądanie filmów, granie w gry czy czytanie książek.?
-Na oglądanie filmów.
2009-12-22T20:31:23+01:00
1. Podoba mi sie to że pokazuja inny swiat. Nieznany nam na codzień.
2. Dwie godziny tygodniowo
3. Aktorzy bardzo dobrze wcielaja sie w tak bardzo trudne role.
4. Magiczne przedmioty, znikajace obiekty.
5. Lubie ten gatunek, bo mogę oderwać sie od rzeczywistości i zapomniec o problemach.
6. Cały czas. Kiedy kończe jedną zaczynam drugą ;)
7. Pamiętniki Wampirów S.J.Smith, Sen, Mgła Lisy Mcmann, Saga Zmierzch Stephenie Meyer.
8. Nie gram w gry komputerowe.
9. Nie
10. Na czytanie ksiązek.