Hej. Potrzebuje pomocy a nie chce tego kupywac chce miec wlasnorecznie robione ! ;p

Chce sie przebrac za sw. mikolaja w czwartek ;p.
I nie mam ani ubrania, ani czapki ani brody .;p

Ubranie ... Ubiore sie na czerwono bialo..
A broda i czapka?
Pomozcie mi !
Podsuńcie jakieś pomysly jak wyciąć czapkę i zrobić z czegoś brodę. Potrzebuje to najpozniej na jutro !

3

Odpowiedzi

2009-12-22T20:24:39+01:00
Broda to z waty ;) najpierw zawiń papier a później obklej watą, co da fajny efekt i doczep gumkę ;)
a czapka ;) hmm cóż jeśli nie masz zadnego czarnego materiału to zrób czapkę z papieru i czerwonej bibuły ;) a tą kulke na czubku zrób z włóczki lub papieru
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:25:46+01:00
Brodę proponuję zrobić z kawałków waty. Np.: z wacików do twarzy mamy:) porozrywaj na małe kawałeczki i sklej:) żaden problem.
A czapka.. hmmm... może jakiś skręcony, czerwony papier?? A dla lepszego efektu spróbuj dolne kanty czapki dolepić watę i wacianą kulkę na pompon:) Myślę, że to powinno się spodobać:)

Wesołych świąt!!:D
Mam nadzieję że pomogłem:) Jeśli tak daj najlepsza i 5 gwaizdek, proszę:)
3 4 3
2009-12-22T20:26:50+01:00
Czapkę bardzo prosto. z tego samego materiału co reszta wyciąć trójkąt zrulować i zszyć na górze i na dole przyczepić wate. a na brodę ; do materiału wszyj gumkę żeby się trzymała głowy . do materiału sszywaczami przyczep wate i gotowe