12 grudzień
3.Kiedy ks.Vianney zaczynał przygotowanie dzieci do Komuni?
15 grudzień
1.Co stało się z kwiatami,które ks.Vianney postawił na oknie w pełnym słońcu?
18 grudzień
2.Dlaczego ks.Vianney był zadowolony z wizyt diabła?
3.Ile lat diabeł niepokoił świętego proboszcza z Ars?

3

Odpowiedzi

2009-12-22T20:41:24+01:00
12.12
3. W listopadzie
15.12
1. więdły
18.12
2.
3. 30 lat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:58:20+01:00
3.w listopadzie
1.kwiaty nie zwiedły 2.byl zadowolony poniewaz na drugi dzien przychodzil ktos kto dawno niebyl w spowiedzi
3.35lat
na 100 sa to dobre odpowiedzi
2009-12-22T21:00:07+01:00
12 grudzień
3. W listopadzie
1 grudzień
1. nie zwiędły
18 grudzień
2.był zadowolony ponieważ na drugi dzień przychodził ktoś kto dawno nie był u spowiedzi
3. 35 lat
1 2 1