Na Wigilię, na Święta
i na Nowy Rok
życzenia szczęścia
znów nad światem mkną.
Niech noc truchleje,
a nadziei płomyk
niechaj ogrzeje
ciepłem swym Wasz dom,
jak sople lodu
niech topnieją zawiści,
sercom zmęczonym
słów tak mało trzeba...
Tak wiele życzeń
noc ta może ziścić
ta noc, w której księżyc
świeci bochnem chleba...

3

Odpowiedzi

2009-12-22T20:43:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:43:29+01:00
Dziekuje za ładne życzenia :**
___________$$$$$$
___________$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$__________$$$$$$$$
______$$$$$_________$$$$$$
______$___$$$$$$_____$$$$
______*$$$_$_$$_$$_____$$$
_____$_$_$**_$_$_$$$___$$$
______$(O)___(O)_$_$$_*$$$
____$$__________$*$_$__$$$
_$*__$____*___$$$__$__*_$$
$*_____*$$$*________$___.**
$*_______*_________.*$__****
_$*_________________*$__***
$$$$*_____________*$$§§§§
$$$$$$$*_______*$$$$$$§§§§§
$$__$$$$_$$_$$$$$$$$$$$$§§§§
*__*$$$$$$$$$$$$**$$$$$$§§§§§
*__*$$$$$$$$$$$*__$$$$$$$§§§§
$$*$$$*******$$$*__$$$$$$§§§§
$$*$$$*$$$$$*$$$$*$*_$$$$§§§
__$$$$*$$$$$*$__$$$$$$$$$§§
__$*$$*******___*$$$$$$$$§
__$*____________________*$
__$$*_*__*___*$$_*___*__*$
___$$$$_$$$$$$$$$$$$$_$$$
______$_______$________$
______$*______*_______*$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$**$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_______$$$$$$$$
$$$$$$______________$$$$$$

Przez śnieżycę, zawieruchę
ślę życzenia i otuchę,
by te święta chodż tak zimne
były ciepłe i rodzinne.
Moc prezentów i miłości
w Nowym Roku pomyślności. :*
2009-12-22T21:16:57+01:00