Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:50:56+01:00
Odmienne i nieodmienne ;D
rzeczownik, przysłówek,
przymiotnik, zaimek przysłowny,
czasownik, przyimek,
liczebnik spójnik,
zaimek: wykrzyknik,
rzeczowy; partykuła.
przymiotny;
liczebny.
2009-12-22T20:51:16+01:00
Czasownik, rzeczownik, przymiotnik, liczebnik, zaimki, przysłówek, zaimek przysłowny, przyimek, spójnik, wykrzyknik, partykuła.
2009-12-22T20:51:37+01:00
Rzeczownik,
przysłówek,
przymiotnik,
zaimek przysłowny,
czasownik,
przyimek,
liczebnik
spójnik,
zaimek:
wykrzyknik,
rzeczowy;
partykuła.
przymiotny;
liczebny.