Odpowiedzi

2009-12-22T21:02:59+01:00
Dlatego że bog tak chciał jakby sie urodził bogaty to by mu nikt nie wierzył!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Boma
  • Rozwiązujący
2009-12-22T21:03:04+01:00
Ponieważ chciał się zbliżyć do ludzi, bu mu zaufali, by się go nie bali, nie chciał przyjść na świat jako ktoś wielki na samym początku, tylko przejść ten etap od małego.
2 4 2
2009-12-22T21:17:27+01:00
Chciał nam pokazać, że bieda to nie jest nic strasznego! Nie należy narzekać na swoją biedę i wypominać każdej napotkanej osobie
3 5 3