Odpowiedzi

2009-12-22T21:06:35+01:00
Koleżanka dziewczyny przypadkowo oblewa chłopaka sokiem.ten zdenerwowany znika na ich oczach.Dziewczyna wmawia że go nie było ale oni nie uwierzyli więc ucieka.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T21:27:59+01:00
Oboje po ciężkiej pracy, zmęczeni, stęsknieni siebie, spokoju ...ale przyjęcie jest służbowe - powiedzmy nowy kontrakt wielkiej firmy, szef chciał to uczcić w licznym gronie bliskich i liczacych się współpracowników ...
Są w ogromnym domu, główne przyjecie odbywa się w wielkim salonie, na parterze domu...
Wymienili kurtuazyjne powitania, gratulacje, usmiechy...toasty...
.....idą po wielkich krętch schodach, z białego marmuru, na pietro, po prostu chcą być sami ...
Przystają na pietrze, on ją czule obejmuje, całują się....nagle słyszą głosy,
w obawie,że ktoś ich zobaczy, zakłóci ich ''czułe chwile'' robią się niewidzialni.
Tulą się do siebie, uśmiechają...
wtedy, zdają sobie sprawę, że dwoje ludzi stoi obok nich, rozmawiają.
Początkowo nie zwracają uwagi na treść rozmowy ''intruzów'' obok...
i wtedy dobiegaja do nich strzępki dialogu...
...tajne przejscie za obrazem...tajemnica skrywana od lat, to może się wydać...ten koncern to tylko przykrywka...


Można sobie pofantazjować na dużą skalę ; ) fajny temat :))
Pozdrawiam.