Mam napisać list motywujący o przyjęcie do pracy czyli dlaczego tam chcesz pracować itp.

Początek ma być taki : Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko ... [ hmm . wymyślcie , ale coś fajnego ] ;)

Proszę . Nie śpieszcie się , bo to na po świętach . ;)

3

Odpowiedzi

2009-12-22T21:16:26+01:00
Uprzejmie proszę o zatrudnienie na stanowisku starszego bibliotekarza z dniem 22 grudnia 2009 r.

Obecnie zajmuję takie stanowisko w Bibliotece Publicznej nr 3 we Włocławku. W zawodzie bibliotekarza pracuję od 15 lat. Przeszłam wszystkie szczeble kariery zawodowej, poczyna­jąc od asystenta bibliotekarza.

Prośbę swoją motywuję zmianą miejsca zamieszkania. W końcu tego miesiąca bowiem prze­prowadzam się wraz z całą rodziną na stałe do Warszawy.


Może być?Troszkę inne.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:16:36+01:00
(..)modelki
Mam duże doświadczenie w hostesinngu cateringuu oraz sesjach zdjęciowych.
w latach 2002-2003 byłam statystką w filmie"Meiby "
w latach 2006-2008 chodziłam do szkoły modelek w Wrocławiu
Bardzo proszę o przeczytanie oraz rozpatrzenie mego podania.
pozdrawiam np Sylwia Grzeszczak
ps przesyłam moje zdjęcia z sesji
2009-12-22T21:22:39+01:00
Droga Pani Dyrektor!
Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko nauczyciela WOS-u. Nie dawno ukończyłem studia na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej nie pracowałem w tej branży. Byłem pracownikiem salonu samochodowego, a jeszcze wcześniej dziennikarzem nie wielkiej redakcji. Szło mi całkiem dobrze lecz nie wydaje mi się, zeby było to coś co chciałbym robić przez kolejne lata.
Mam poczucie humoru. Świetnie dogaduję się z młodzieżą. Sam mam dwójkę dzieci w wieku szkolnym. Wiedzę, którą zdobyłem chciałbym przekazywać dalej, w formie ciekawych i pouczających lekcji. Uczniowie na pewno nie będą się nudzić i wiele zapamiętają.
Resztę moich danych osobowych przysyłam w załaczniku. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

XYZ