Ej, jak sie nazywa ta piosenka z "majki"?
po hiszpansku wiem jak sie nazywa " por que vas" tylko mi nie tłumaczcie, co znaczy tytuł, bo to wiem... powiedzcie tylko wykonawce polskiego i jak ta piosenka sie po polsku nazywa. jak cos innego bedzie w odp to SPAM ;p

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:30:24+01:00
Dlaczego odchodzisz (tak nazywa się piosenka)
ta piosenka w openingu spiewana jest przez Ale Boratyn

http://greg02.wrzuta.pl/audio/222swQILsfF/porque_te_vas_wersja_ekskluzywna_-_ala_boratyn_-_higher
1 5 1
2009-12-22T21:36:19+01:00
Po polsku piosenka się nazywa tak : ;D

Dlaczego odeszłas

1 5 1