Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:51:44+01:00
1) 41 lat (1818-1859).
2) Zachariasz i Elżbieta
3) anafora (nazwa powszechna w Kościołach Wschodnich) jest centralnym elementem mszy; stanowiąc część liturgii eucharystycznej. Następuje po przygotowaniu darów ofiarnych, a poprzedza obrzędy komunijne.
2009-12-22T22:04:42+01:00
1) Ksiądz Jan Maria Vianney był proboszczem w Ars 41 lat.
2) Jan Chrzciciel był synem Zachariasza I Elżbiety.
niestety nie wiem o co chodzi z ta anafora ..:/