Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:45:30+01:00
-Witam Panią bardzo serdecznie. Cieszę się, że zgodziła się Pani na spotkanie ze mną. Czy mogłaby Pani opowiedzieć o poczatkach swojej kariery?

-Czy praca, którą Pani wykonuje faktycznie wymaga wielu wyżeczeń?

-Czy ma Pani czas dla rodziny? Czy praca całkowicie pochłania Pani życie bezwzględu na Pani chęci?

-Jak Pani czuje się widząc równie piękne,jak Pani, kobiety na wybiegu?

- Popiera Pani propagowanie ideału kobiety na wychudzonych "wieszakach"?

-Czy przez Pani zawód i presję, jaką on wywiera zapadła Pani w Anoreksję?

-Co Pani czuje widząc młode Anorykteczki?

-Jak Pani radzi sobie z psychicznym naciskiem na Panią?

-Lubi Pani ubrania, w których Pani występuje na wybiegach?

- O jakim kontrakcie Pani marzy?

- Ma Pani swojego ulubionego projektanta?

- Czego Pani pragnie?

- Dziękuję za rozmowę i życzę wielu sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym.
4 5 4
2009-12-22T21:47:52+01:00
Gdzie miałaś pierwszy występ?
Dlaczego zostałaś modelką?
W jakich sklepach się ubierasz?
Jakie marki nosisz ciuchy na co dzień?

2 5 2
2009-12-22T21:54:03+01:00
-Na początek pytamy się o jakieś rzeczy lekko odchodzące od tematu wywiadu
-potem przechodzimy do pytań
-czy pani/pan był/była wczoraj(czy w jakiś wybrany dzień)
-z kim pan/pani się spotyka
-Dlaczego akurat (coś co miało miejsce np. była pani na sylwestra w danym miejscu)
-czy chce pani mieć dzieci
-Jakie jest pani/pana zdanie na temat (wstawiamy jakiś temat)
2 5 2