Mam bardzo proste zadanie. Wystarczy że napiszecie mi jakieś fajowe życzenia na świeta Bożego Narodzenia. Tylko takie naprawdę fajne a nie takie bez sensowne tylko po to żeby zdobyć punkty.
Wybiorę najlepszą odpowiedź.
Czekam na szybkie odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

2009-12-22T21:49:21+01:00
Np taki wiersz:
Białe wąsy, biała broda
Tylko śniegu nie ma - szkoda
Iskry sypią się z pod sań
Po asfalcie pędzi drań
Spieszył się bo pusto w worku,
ale teraz stoi w korku
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:48:25+01:00
.........._,|,_
............'|`...Gdy pierwsza
............/.\. gwiazdka
.........../`,\)... na niebie
........../__\ ... zabłyśnie
........./ . o \....niech Cię
......../_ , *_\_... Aniołek
......../ `, .* \_...ode mnie
......./ ? `~ . \... uściśnie
....../_ . * ., o \...I przekaże
....../ ? o .. ~ \ ? serdeczne
...../ . * .... . o.\? życzenia
..../_ ,,~~ '. * ' _\_'w Święta
..../`~,, .. o.......\::::::Bożego
.../ .* ...`' * ? ,',..\ :::: Narodzenia
../_.....o ..~~,, , _\... oraz wiele
./ .. * ......... ,, ~ ' \..... radości i
/* .... o ..._~`'*...o \....nadziei
`-,,~'`' ...* ... _ ,-´.......w Nowym
........":-------:".......2010 Roku!!!!))
2 5 2
2009-12-22T21:56:08+01:00
Daje ci tutaj 3 rodzaje życzeń, mam nadzieję, że spodobają Ci się.

Staropolskim obyczajem,
gdy w Wigilię gwiazda wstaje,
Nowy Rok zaś cyfra zmienia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej pięknej sposobności
my życzymy Wam radości,
aby wszystkim się darzyło,
z roku na rok lepiej BYŁO.

Z dzwiękiem dzwonów melodyjnych
wraz z opłatkiem wigilijnym
w dzień Bożego Narodzenia
ślę serdeczne pozdrowienia.

Fantastycznych, mroźnych świąt Bożego Narodzenia,
prawdziwej zimy za oknem i ciepła rodzinnego,
niepowtarzalnych wzruszeń i zaskakujących prezentów.
1 5 1