Układam sobie piosenke tak pod pokład babci władzi jak ktos słuchał. To jest piosenka o rolnictwie troche ja wymysliłem ale nie wszystko pasuje dam wiecej pkt jak ktos napisze sporawo i na temat naj czeka


oto mój kawałek


Jdę do zetora ,wchodzę!
i w tedy sie zaczyna
kto poznał zetora ten wie jak
sie jedzie gdy buja i faluje w
koło byle poskok i pług opada w dół
wzucam bieg i wciskam gaz na full ( moze byc ze dojezdzam do konca co jeszcze brakło mi paliwa to tak o rolnictwie bardzo prosze o szybkie zrobienie i nie zakrutkie)

2

Odpowiedzi

2009-12-22T21:56:42+01:00
Jade jade traktorkiem i skończyła się benzyna teraz te kilosy mam lecieć do miasta po chłopa???
Nie chce mi się ale wsiadam do roweru i jadę jadę 5 na godzinę
czuję wiatr we włosach a zarazem ma siłownie
dojechałem sobie i.....mam paliwo i chłopa jedzim szybko On nalewa paliwa bierze rower i odjeżdza a ja se pługim będe jeździć do białego rana
Koham wiatr od rana taki zapach krowiego placka ma... biegnę do żony po kanapki bo rolnik jeść musi je je je
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:57:49+01:00
Ja tak od początku :

Jee ! Joł ! To dla Ciebie :
Ja jestem Zdzisiek,
i co mi tam ?
Buraki lubię i kase mam.
Browca lubie strzelić,
właśnie z Tobą, Władziu !
Bo ty moja psiapsióła,
jakich w świecie mało.
Ja kocham buraki,
mogą być cukrowe.
Ale niech rzepaki,
miło widzieć w mole.
Władziu ty jak burak,
czerwona,słodka i duża !
Bo ja na ciągniku wyrywam ciebie,
jak Dobrzański Cieplak- o ja w biede !

Tak sobie napisałem . ; **