Odpowiedzi

2009-12-22T21:50:32+01:00
Rąb podstawową figurą geometryczną jest,
więc jest the best,
kopnięty kwadrat w bok,
i jeździ na stok
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T21:51:20+01:00
"Romby"
Romb przy rombie
Los przy trąbie
Zamiast nosa ma być ucho
W gardle sucho
W butli licho
Zamknę oczy – widzę romby
W głowie huczą złote trąby
Już do świtu
Niedaleko
Może romby spłyną rzeką

24 3 24
2009-12-22T21:51:24+01:00
Romb to kwadrat jest kopnięty,
W lewo zgięty,
W prawo zgięty,
Wyglądem przypomina znaki,
Taki jest nijaki.

Nie wiem czy dokładnie o to chodziło wymyśliłam to na poczekaniu ;P
Pozdro ;**
25 4 25