Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T22:02:20+01:00
Jakie jest jego hobby, jego ulubiony sport, jakiej drużynie piłki kibicuje, jakie piwo lubi najbardziej, co lubi w Kobietach najbardziej, czy ma sympatię, jakie lubi samochody, jego ulubiona marka, samochód, czy ma samochód jak tak to jaki z jakim silnikiem :) Czyli wszystko na temat zabawek :P
2009-12-22T22:03:09+01:00
Ile ma lat?
jaki ma numer buta?
czy jest żonaty?
jaki jest jego ulubiony sport?
czym się zajmuje w wolnych chwilach?
gdzie pracuje?
na czym polega jego praca?
jaki jest jego ulubiony posiłek?
od jak dawna czuje się dorosłym?